Harry Potter 6 Billede: http://www.coolwebawards.com/image/trophy_platinum_small.gif | Harry Potter 5 | Warhawk | Burnout Paradise | Uncharted 2 | Uncharted 1 | Motorstorm | Motorstorm 2 | Guitar Hero III | Star Wars: The force Unleashed | TESIV: Oblivion | Fifa 08 | Fifa 09 | The Bourne Conspiracy | LittleBigPlanet | Mercenaries 2 | R&C: ToD | R&C: QfB | LotR: Conquest | Full Auto: Battlelines | Spyro: Dawn of the Dragon | CoD4 | Prince of Persia | Lost: Via Domus | The Orange Box
godt gået. fik lige et i SOCOM. se det tog sku sin tid.. PsN: Rytteren Bedst ps3spil: valkyrien chronicles Bedst PSNspil: Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars
Harry Potter 6 Billede: http://www.coolwebawards.com/image/trophy_platinum_small.gif | Harry Potter 5 | Warhawk | Burnout Paradise | Uncharted 2 | Uncharted 1 | Motorstorm | Motorstorm 2 | Guitar Hero III | Star Wars: The force Unleashed | TESIV: Oblivion | Fifa 08 | Fifa 09 | The Bourne Conspiracy | LittleBigPlanet | Mercenaries 2 | R&C: ToD | R&C: QfB | LotR: Conquest | Full Auto: Battlelines | Spyro: Dawn of the Dragon | CoD4 | Prince of Persia | Lost: Via Domus | The Orange Box
godt gået. fik lige et i SOCOM. se det tog sku sin tid..
Det er da meget godt, men vil da meget gerne vide hvordan det kan lade sig gøre at få så mange trophies samme dag og stort set samme tidspunkt (Earned Fri, 01 Jan 2010 23:33:13 -0800)
godt gået. fik lige et i SOCOM. se det tog sku sin tid..
Det er da meget godt, men vil da meget gerne vide hvordan det kan lade sig gøre at få så mange trophies samme dag og stort set samme tidspunkt (Earned Fri, 01 Jan 2010 23:33:13 -0800)
Det findes der nok 1000 meninger om så man skal jo gøre det man selv synes er sjovest. Det er jo derfor man køber spilne.
Personligt synes jeg at nogle spil er så gode at de er svære at ligge fra sig. Selvfølgelig kan man så bare gennemføre igen men med trofæer kan man gennemføre på nye måder med nye mål i spillet. Som et spil i spillet. Men gør da det du selv synes er sjovest. Billede: http://pfcdn.net/site/trophy_widget/psn/hma.png
For mig er der 2 ting i trofæ systemet. For det første giver det mig lyst til, at "grave" et spil frem igen, hvis jeg kan se en mulighed for at få platin. For det andet. Når man kigger sin liste med spil igennem, synes jeg det er vildt sejt at der står 100% ud for, et spil. Og hvis nogen skulle være i tvivl: Ja jeg er trofæ jæger Jeg kigger ofte på hjemmesider, med trofæ oversigter, for at finde spil som er bedømt af andre som nemme, det kunne jo være at de "tilfældigvis" osse var noget for mig Indrømmet, det betyder også, at jeg har spil til at ligge, som jeg aldrig kommer til at spille igen, efter jeg har fået platin. Billede: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/NeedACoolName.png Fritz Chess (28/10-2009) Ice Age 3 (9/12-2009) LittleBigPlanet™ (18/12-2009) MotorStorm®: Pacific Rift (23/3-2009) Need for Speed™ SHIFT (12/10-2009) Ski-Doo Snowmobile Challenge (31/7-2009) Uncharted: Drake's Fortune™ (24/1-2010) Uncharted 2: Among Thieves™ (19/1-2010)
Heh Ja, hvis du er en rigtig trofæ jæger har du også spillet Hannah Montana: the Movie Game ligesom "Rytteren" har ;P.
PSN-ID: Tigon_3rd PS3 320GB (60GB), Zepto Pantheon 42" Full HD LCD TV PS3 Spil: | Assassin's Creed | Assassin's Creed II Black Edition | Batman: Arkham Asylum | Brütal Legend | Dante's Inferno | Darksiders: Wrath of War | Grand Theft Auto IV: Special Edition | Heavenly Sword | Heavy Rain | inFAMOUS: Special Edition | Lego Star Wars: The Complete Saga | LittleBigPlanet | Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots | Mini Ninjas | Mirror's Edge | MotorStorm | Ninja Gaiden Σ: Sigma | Ninja Gaiden Σ: Sigma 2 Collector's Edition | Prince of Persia | The Saboteur | Saints Row 2 | The Simpsons Game | Star Wars: The Force Unleashed | Tom Clancy's H.A.W.X | Tomb Raider: Underworld: Limited Edition | Uncharted: Drake's Fortune | Uncharted 2: Among Thieves Special Edition | PSN Spil: | echoChrome | flOw + Expansion | Flower | Linger in Shadows | PAiN | PixelJunk Monsters Encore | PixelJunk Shooter | Super Stardust HD Solo | Tekken 5: Dark Resurrection Online | Wolf of the Battlefield: Commandos 3 | Blu-Ray Titler: 22