Jeg har Vista og ville prøve at have det nye Windows 7 installeret også, så jeg havde lige købt ny HDD, men så (var jeg nok ikke så klog) installerede jeg Windows 7 på den nye HDD uden at have mine gamle HDD'e i PC'en.
Det betyder så at da jeg så ville til at Dual boot'e dem kunne jeg ikke få det til at fungere, så jeg brugte Partition Manager 9 (jeg havde før i tiden brugt partition manager (måske ikke samme version) til at dual boot'e XP og Vista da Vista Release Candidate udkom og det fungere fint) til at få Vista til at dual boot'e med Windows 7 Release Candidate.
Det gik så ikke så godt for selvom den fandt Windows 7, kunne jeg slet ikke få den til at vælge Vista i bootup menu'en og Windows 7 boot'ede den op men den blev bare ved med at stå og load'e. Så prøvede jeg at reparere boot'en men uden held. Jeg koplede så Windows 7 HDD'en fra og fik så startet Vista op efter en systemgendannelse.
Da jeg havde startet op var min anden Primær Partition på samme drev som Vista forsvundet, jeg kan godt se der hvor partition skulle være (og kunne nok også reformatere den del af HDD'en igen hvis jeg ville) i diskhåndtering indbygget i windows. Jeg er næsten 100% sikker på at Vista bare har mistet oplysningerne til partitionen og al dens data på en eller anden måde.
Kan man måske bruge systemgendannelse igen eller på en anden måde finde og genoprette de oplysninger (for ligger de ikke sammen med boot oplysningerne, for det er der jeg tror der er sket en fejl).
PSN-ID: Tigon_3rd PS3 320GB (60GB), Zepto Pantheon 42" Full HD LCD TV PS3 Spil: | Assassin's Creed | Assassin's Creed II Black Edition | Batman: Arkham Asylum | Brütal Legend | Dante's Inferno | Darksiders: Wrath of War | Grand Theft Auto IV: Special Edition | Heavenly Sword | Heavy Rain | inFAMOUS: Special Edition | Lego Star Wars: The Complete Saga | LittleBigPlanet | Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots | Mini Ninjas | Mirror's Edge | MotorStorm | Ninja Gaiden Σ: Sigma | Ninja Gaiden Σ: Sigma 2 Collector's Edition | Prince of Persia | The Saboteur | Saints Row 2 | The Simpsons Game | Star Wars: The Force Unleashed | Tom Clancy's H.A.W.X | Tomb Raider: Underworld: Limited Edition | Uncharted: Drake's Fortune | Uncharted 2: Among Thieves Special Edition | PSN Spil: | echoChrome | flOw + Expansion | Flower | Linger in Shadows | PAiN | PixelJunk Monsters Encore | PixelJunk Shooter | Super Stardust HD Solo | Tekken 5: Dark Resurrection Online | Wolf of the Battlefield: Commandos 3 | Blu-Ray Titler: 22