Har endnu ikke fået anskaffet mig spillet, men er bestemt klar når jeg er den stolte ejer af et buzz world! Spreading the 15 reasons on behalf of Playstation 3 -email-
Altså vi synes det er sjovt ud over vi ikke rigtigt ved om vi ikke kan spille online fordi der ikke ér nogen spillere eller om det er en fejl i spillet som der skal komme en opdatering til.
Der er mange flere forskellige runder og de har gjort en del ud af at lave det mere intaraktivt. Det er også sjovt, at Buzz siger det navn man har valgt. Desværre er det nogle forudvalgte navne/kælenavne der er kodet ind i spillet så man kan ikke altid få sit rigtige navn. Navnet Kent er der f.eks. ikke, så jeg må i stedet hedde Farmand...
Buzz har for mig altid været sjovt til selskaber ..folk fanger hurtigt ideen og synes det er herresjovt ..spillet er kun blevet bedre siden den allerførste version.
Personlig er jeg bare skuffet over at de ikke har valgt,ligesom Singstar og andre spil, at kunne opdatere grundspillet via patchning i stedet for at man skal ud og købe en ny version hver gang - det virker lidt som de bare vil tvinge max penge ud af folk. Jeg har derfor stadig den første version af Buzz til Ps3 og er sprunget over de 2 andre, nyere versioner. Space for rent!! Only imperial credits accepted!! No droids allowed. Billede: http://pfcdn.net/site/trophy_widget/psn/SalSolo.png PS3 Trophies
Altså vi synes det er sjovt ud over vi ikke rigtigt ved om vi ikke kan spille online fordi der ikke ér nogen spillere eller om det er en fejl i spillet som der skal komme en opdatering til.
Der er mange flere forskellige runder og de har gjort en del ud af at lave det mere intaraktivt. Det er også sjovt, at Buzz siger det navn man har valgt. Desværre er det nogle forudvalgte navne/kælenavne der er kodet ind i spillet så man kan ikke altid få sit rigtige navn. Navnet Kent er der f.eks. ikke, så jeg må i stedet hedde Farmand...
Men selve spillet er faktisk rigtig sjovt
Hehe! Ok kan se på det hele at jeg nok burde gå ud og investere i spillet. Har haft meget glæde af Jeopardy, men syntes det er ved at være på tide at det bliver udskiftet. Og så skal vi helt sikkert ha os et spil "farmand" Spreading the 15 reasons on behalf of Playstation 3 -email-
Buzz har for mig altid været sjovt til selskaber ..folk fanger hurtigt ideen og synes det er herresjovt ..spillet er kun blevet bedre siden den allerførste version.
Personlig er jeg bare skuffet over at de ikke har valgt,ligesom Singstar og andre spil, at kunne opdatere grundspillet via patchning i stedet for at man skal ud og købe en ny version hver gang - det virker lidt som de bare vil tvinge max penge ud af folk. Jeg har derfor stadig den første version af Buzz til Ps3 og er sprunget over de 2 andre, nyere versioner.
Tjaaa, det er jo desværre nok også sådan det hænger sammen... Spørgsmålet er hvad de i sidste ende for størst muligt udbytte af? Man kunne jo forestille sig at der er andre der har det ligesom dig. Spreading the 15 reasons on behalf of Playstation 3 -email-