Care Package trikket giver bare et boost i hvor hurtigt man bevæger dig. Man løber i forvejen meget hurtigere med SMG eller Sniper i forhold til med Shield, så ja det er langsommere at bruge Shield
Spiller Hardcore Headquarters Pro. Så selv om man får chopper gunner skal man somregl selv ud og skyde 2 - 4 personer før man får nukeen. Nogle gange er man heldig at få nuke ved bare at bruge chopper gunner. Men det er ikke tit det sker
Fik 5 nukes igår med det setup, så det virker fint
Mit spiller setup er følgene.
M16 reddot Tmp Claymore Stunngranade
Perks.
Sleight of hand pro Hardline pro Commando pro
Painkiller.
Det har jeg fundet ud af er det bedste setup for mig, når jeg går efter nuke.
Bare pas på at i ikke laver TK når i spiller Hardcore, for så dør i selv og mister derfor jeres killstreak
Der er iøvrigt rigtig mange dansker der spiller Hardcore spilne så der er der mulighed for at få flere PSN venner Men jeg opdagede igår at når man respaner så bliver man sendt tilbage banens fjerneste ende og det er jo helt til grin, sikke nogle løbe ture det bliver til
Ha sjovt som alle holder regskab med hvor mange de har fået Man husker altid den første! Jeg har aldrig fået den som sniper?
Godt råd, mangler man det sidste kill så finder man et godt gemmested og VENTER, det er noget jeg ikke selv er god til. når jeg har været det samme sted i et minut eller to så flytter jeg mig. og få sekunder senere er jeg død og må starte forfra...
Så mangler i et par kills så CAMP!
Og løb aldrig igennem midten af banen! Modern Warefare 2, NUKE MASTER.
Føler mig som en noob når du snakker om Nukes på den måde. Jeg har aldrig selv fået en og har kun set én. Spiller næsten kun TDM og FFA og har en K/D ratio på 1,16.