Godt at høre at høre, at jeg ikke er den eneste, der ikke kan se fidusen med Heart Bart Sensoren .
Jeg synes Heart Beat Sensor er vild. Når jeg bruger den, tjekker jeg mest bare rundt om hjørnet, eller gennem væggen, inden jeg går ind i en bygning. Så ved jeg nogenlunde hvor fjenden står, og dermed har jeg mit aim næsten direkte på ham, såsnart jeg stikker snuden frem. Men jeg er enig i man lige skal finde en god balance når man bruger den, hvis man fokuserer for meget på sensoren går det let galt. Er for øvrigt også helt pjattet med Thermal ^^ Og så er jeg overrasket over hvor glad jeg er blevet for Scavenger perk. Det er nice at have mulighed for at gå og sætte claymores over det hele Blu-ray: Assassin's Creed 2 | Battlefield: Bad Company 2 | Bioshock | Bioshock 2 - Special Edition | Buzz: Quiz TV | Call of Duty 5: World At War | Call of Duty 6: Modern Warfare 2 | Dead Space | Fallout 3 - Collector's Edition | Farcry 2 - Collector's Edition | Guitar Hero: Legends of Rock | Little Big Planet | CnC: Red Alert 3 | Soul Calibur 4 | Tomb Raider Underworld | Uncharted 2: Among Thieves (Collector's Edition) | Valkyria Chronicles | Virtua Fighter 5
PSN Store: Age of Booty | Blue Toad Murder Files - ep. 1+2+3 | Cash Guns Chaos | Crash Commando | Crystal Defenders | Fat Princess | Geon | Noby Noby Boy | PAIN | Penny Arcade Adventures: ORSPD - Episode 1 | Punisher | Savage Moon | Shatter | Socom: Confrontation | Tank Battles | Warhawk | Watchmen | Wipeout HD
Føler mig som en noob når du snakker om Nukes på den måde. Jeg har aldrig selv fået en og har kun set én. Spiller næsten kun TDM og FFA og har en K/D ratio på 1,16.
Det er også svært at få i TDM. Der er killcam og hvis det er hardcore så er der spawn tid...
Spil Domination eller HQ Pro. Noget nemmere. Jeg har engang fået nuke i HighRise TDM, cirka 4 min. inde i kampen, der var knald på har ikke haft held til det siden.
Det største plus ved ikke at spille hardcore er at der ikke er nogen der bruger coldblooded.
Det jeg gjorde var at gå på youtube og se nogle spille og få nukes. Det har været en utrolig hjælp! Prøv at gøre det, det er ikke så svært igen når man lige får styr på det. Når du har fået dine første 7 kills så klare dine killstreaks resten
Lige nu er min K/D ratio på 1,31 Men den er begyndt at stige lidt igen. min killstreak er 38 Modern Warefare 2, NUKE MASTER.