Er der nogen herinde som ejer et harman kardon surround system?
Har selv et harman kardon HS300 og køre min lyd igennem det ved hjælp af optisk kabel fra min PS3, når jeg spiller spil og ser mellem frekvenser har jeg en del lyd udfald, 5-10 sek. er der andre der oplever det problem? Sker ikke under selv spillet.
Hvis jeg kører lyden gennem HDMI til fjernsynet har jeg ikke problemet.
Jeg har ikke nogen løsning, men kom til at sidde og tænke på at det måske kan være når forstærkeren skal skifte mellem forskellige lydformater. Dvs. fx mellem stereo og surround?
hmm kunne måske godt være. Men er der forskellige lydformater fra "gameplay delen" til "mellem frekvens delen"? eller ved du ikke noget om det? (altså er gameplay i surround og film delen i stereo i f.eks. modern warfare)
Men så må det jo være en fejl i min forstærker, for ellers ville andre jo også opleve det hvis de førte lyden via optisk kabel over i deres forstærker?
På min gamle forstærker oplevede jeg samme lydudfald og det var hver gang den skiftede type af lyd ..og ja, mange spil har forskellige lyd - jeg er dog overrasket over hvis MW2 har det. Min nye forstærker har ingen problemer overhovedet, men jeg tror det er fordi jeg ikke køre rå data til den, men lader min PS3 håndtere lyden. Prøv at gå ind i din lydopsætning og leg lidt med dem - bare sørg for at du kan huske hvor de var bedst Space for rent!! Only imperial credits accepted!! No droids allowed. Billede: http://pfcdn.net/site/trophy_widget/psn/SalSolo.png PS3 Trophies
dts kører med højere bitrate og er ikke komprmeret så meget som DD. dd er en industri standard, og det lydspor skal være på en dvd. DD stammer fra Dolby Labs, DTS fra Digital Theater System. de slås selvfølgelig indbyrdes om hvem der er bedst, lige som f.eks audi og bmw.
det er aac og ikke acc. aac er et andet kodnings system ligesom mp3, men kan indeholde 5.1 kanal. apple benytter sig af aac, læs itunes. tror endda nok Dolby labs har en finger med i spillet hvad angår udviklingen af aac.
[ Redigeret 22 november 2009 - 22:58:52 ] Spil: GTA IV Rainbow Six - Vegas 2 Mortal Kombat Beijing 08 Buzz TV Quiz GT5 Proloque The Orange Box Lost Planet: Extreme Conditiom
Tilgengæld får du heller ikke Dolby Digital lyd længere da du har valgt det fra. Så hvis du afspilder noget der ikke her DTS lyd er det næst bedste nu kun stereo lyd. Så nu vil største delan af dine dvd film og ps3 spil kun outputte stereo lyd. Det var nok heller ikke det du ville. Hvis du tvinger til Dolby Digital 5.1 og intet andet og du får lydudfald må du have en defekt dolby digital dekoder eller defekt ps3. Billede: http://pfcdn.net/site/trophy_widget/psn/hma.png