Jeg har downloadet et nyt system på pc'en det hedder Crystal clear .. Men har slettet det igen men ikke alle ikoner er væk .. hvordan får man de normale windowns xp ikoner tilbage ?? ... Og man kan downloade Crystal clear over Crystalxp.net og under Bricopacks Setup: Ps3 80gb,Eyecam,Official Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset,1 Sony DualShock 3 Controller Black
Ikonerne ligner stadig det som det der er i crystal clear og jeg vil have de normale xp ikoner tilbage , det burde man kunne gøre over kontrol pernel men kan ikke finde det Setup: Ps3 80gb,Eyecam,Official Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset,1 Sony DualShock 3 Controller Black
har du bare skiftet tema ? Spil: GTA IV Rainbow Six - Vegas 2 Mortal Kombat Beijing 08 Buzz TV Quiz GT5 Proloque The Orange Box Lost Planet: Extreme Conditiom
Ja det kan man godt sige men selv om jeg skifter det tilbage til xp bliver ikoner såden det var i crystal clear Setup: Ps3 80gb,Eyecam,Official Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset,1 Sony DualShock 3 Controller Black