Jeg har for sjov samlet en liste over de spil som jeg gerne vil have til PS3 her i de første 3 måneder af det nye år (2010). Jeg vil gerne høre jeres kommentarer, og evt. jeres ønskelister. Det kan blive meget spændende.
Heavy Rain skal jeg helt sikkert have. Jeg elskede Quantic Dream forrige spil, Fahrenheit, og det ser kun ud som om Heavy Rain bliver bedre.
Bad Company 2 skal også ejes på et tidspunkt - har kun været vild med betaen, så regner ikke med at spillet bliver dårligere.
Vil også have Bioshock 2, men skal lige have 1'eren først, men tror måske det ligger under træet i år
Alle Rockstars spil, inkl. Agent, og Red Dead Redemtion; fordi det er Rockstar
Efterfølgeren til "Shadow of the Colossus", The Last Guardian skal også i samlingen, for det er jo ganske enkelt kunst
Og til sidst - Mafia II. Det har jeg glædet mig til i lang tid Spil: GTA IV | Call of Duty 4: Modern Warfare | Little Big Planet | The Orange Box | Metal Gear Solid: Guns of the Patriots | Saint's Row 2 | Fallout 3: Game of the Year Edtition | Red Faction: Guerrilla | Bioshock | Rainbow Six: Vegas 2 | Heavy Rain: Special Edition | Battlefield: Bad Company 2 | More to come...
Bioshock 2, har jeg ventet på siden 1eren. Det er for mig åretes største udgivelse, da jeg stadigvæk drømmer om et spil ligeså godt som 1eren skal komme. God of War III er ikke min type spil men stadig et must have for alle ps3 ejere hva. Jeg mener også at Final fantasy XIII og White knight Chronicles kommer i Q1 hvilket også er spil der skal kigges på for RPG folket. Billede: http://pfcdn.net/site/trophy_widget/psn/hma.png
mystisk denne tråd døde. Det kunne da være spændende at høre hvilke tanker der er gjort om de kommende spil ?? Der er flere af de kommende spil jeg slet ikke ved noget om endnu. Billede: http://pfcdn.net/site/trophy_widget/psn/hma.png
Army of two pga. co-op. Dark Void er jeg dog også lidt i tvivl om. Har faktisk prøvet en test af det, og syntes ikke det var særlig godt på det tidspunkt.
FIFA 11 <3 Eneste jeg skal have Ej, jeg tror også jeg skal have andre spændende titler SET-UPPlaystation 3 40 GB | 2 SIXAXIS controllere | 40'' Full HD Sony Bravia | Pelican Charger | PS3stander med blåt LED lys | PSEye SPILDiRT 2 | Army of Two: The 40th Day | FIFA 10 | Skate 2 | Ferrari Challenge | Pure | FIFA 09 | Battlefield Bad Company | FIFA 08 PSNPHybjerg Must havesHEAVY RAIN!