Bayonetta og Dante's Inferno er allerede preordered.
Ellers ser listen sådan her ud:
Final Fantasy XIII / Versus XIII og XIV Heavy Rain Gran Turismo 5 Mafia 2 M.A.G. God of War 1-3 Nier L.A. Noire Agent Saints Row 3 Og sikkert mange mange flere
Problemet er bare at vi altså snakker om en 3 måneders periode hvor der kommer mindst 10 fede spil, og så er der for mig også 3-4 spil fra 2009 jeg aldrig nåede at prøve som jeg gerne ville. Jeg bliver jo helt stresset af at være ps3 ejer , men jeg tror 4 nye spil på 3 måneder er max for mig og 3 helt sikre er:
Bioshock 2 Final Fantasy XIII God of War III
- Så der bliver kamp om 4 pladsen. Billede: http://pfcdn.net/site/trophy_widget/psn/hma.png
Har allerede pre-orderet Darksiders og Dante's Inferno.
Darksiders (PS3) Mass Effect 2 (PC) Aliens vs. Predator (PC) Dante's Inferno (PS3) Heavy Rain (PS3) God of War III (PS3)
Og skal nok også tjekke Agent ud hvis det er det jeg tror det er.
(der sneg sig også et par PC titler ind )
PSN-ID: Tigon_3rd PS3 320GB (60GB), Zepto Pantheon 42" Full HD LCD TV PS3 Spil: | Assassin's Creed | Assassin's Creed II Black Edition | Batman: Arkham Asylum | Brütal Legend | Dante's Inferno | Darksiders: Wrath of War | Grand Theft Auto IV: Special Edition | Heavenly Sword | Heavy Rain | inFAMOUS: Special Edition | Lego Star Wars: The Complete Saga | LittleBigPlanet | Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots | Mini Ninjas | Mirror's Edge | MotorStorm | Ninja Gaiden Σ: Sigma | Ninja Gaiden Σ: Sigma 2 Collector's Edition | Prince of Persia | The Saboteur | Saints Row 2 | The Simpsons Game | Star Wars: The Force Unleashed | Tom Clancy's H.A.W.X | Tomb Raider: Underworld: Limited Edition | Uncharted: Drake's Fortune | Uncharted 2: Among Thieves Special Edition | PSN Spil: | echoChrome | flOw + Expansion | Flower | Linger in Shadows | PAiN | PixelJunk Monsters Encore | PixelJunk Shooter | Super Stardust HD Solo | Tekken 5: Dark Resurrection Online | Wolf of the Battlefield: Commandos 3 | Blu-Ray Titler: 22
jeg har et meget stort problem. Jeg har skippet et halvt år indenfor ps3 spil, og jeg finder hver gang jeg går ind i en butik et spil jeg ikke lige har set før. Derfor har jeg meget at indhente
Harry Potter 6 Billede: http://www.coolwebawards.com/image/trophy_platinum_small.gif | Harry Potter 5 | Warhawk | Burnout Paradise | Uncharted 2 | Uncharted 1 | Motorstorm | Motorstorm 2 | Guitar Hero III | Star Wars: The force Unleashed | TESIV: Oblivion | Fifa 08 | Fifa 09 | The Bourne Conspiracy | LittleBigPlanet | Mercenaries 2 | R&C: ToD | R&C: QfB | LotR: Conquest | Full Auto: Battlelines | Spyro: Dawn of the Dragon | CoD4 | Prince of Persia | Lost: Via Domus | The Orange Box