Hvad bruger du til at "ordne" din fladskærm med, jeg fik en lille kuld med da jeg købte briller og den bruger jeg men det er ikke rigtig godt så fortæl lige hvad det beste er
Man kan købe sådan nogle sæt med en klud og noget væske.. De er super gode men man må ikke bruge det for meget for det er noget med at det kan ødelægge filmen på skærmen.. Men hva det skal jo heller ikke bruges 8 gange om dagen... Billede: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Listepik84.png
Det kommer jo helt an på overfladen af din skærm, jeg har en glasplade på min, så benytter blot glasrens, men hvis du ikke har glasplade på, skal du nok have fat i noget der er knap så skrapt, til f.eks. alm. LCD skærme Spil: BF: Bad Company - favoritten COD 4 World at war Guitarhero 3, Legends of Rock, AeroSmith Guitarhero 4, worldtour, AC/DC LIVE Unreal Tournament Half-life - The orange box SingStar - mest til konen
Man må ikke bruge vinduesrens - Det ødelægger med tiden skærmen, har jeg hørt. PSN - Kimmer-Limmer PS3 Slimline 120gb Samsung LCD 40" 1080p Spil: MotorStorm, MotorStorm Pacific Rift, Guitar Hero III, Heavenly Sword, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Gran Turismo 5 Prologue, Grand Theft Auto IV, Buzz!: Quiz TV, Little Big Planet, SingStar ABBA, EyePet, Mini Ninjas
glasrens??????????????????? er du syyg... men okay det er dit tv _________________ Mit setup Panasonic TX-P50G10E Panasonic DMP-BD35 Onkyo TX-SR507 KEF KHT-2005.2 Playstation 3 Wii sort HTC Magic __________________ hjemmebio My Blu-Ray Collection