Normalt er jeg ikke typen som køber spil på PSN, men lige Burn zombie burn er da for fedt? Syntes det er lang tid siden at jeg har fået så godt et spil i forhold til prisen. (Det koster kun 30 kr). Er der andre her som har prøvet spillet, og hvad syntes i om det? jeg kunne også godt bruge nogle gode hints til hvordan man hurtigt kan hive nogle points hjem.
Du har altså ikke købt Braid, Trine, Wipeout og blue toad men det gør ikke noget for det er rimlige dårlige spil Men Burn Zombie Burn er noget være knappe hakkerri og det bliver man hurtig træt af, men spillet er flot og underholdne, der er bare lige musikken, den stinker.
Mon ikke en kontroller med autofire kan hjælpe Motorsaven og plæneklipperen er for seje
jeg tror jeg vil købe det spil, nu hvor der er kommet de her koder, man kan købe i butikkerne nu, der står på 400 kr. Så bliver Burn Zombie Burn især et af de ting jeg køber. Ellers gemmer jeg resten til måske nogle add-ons til mine spil
Retail Games: Harry Potter 6 Billede: http://www.coolwebawards.com/image/trophy_platinum_small.gif | Harry Potter 5 | Warhawk | Burnout Paradise | Uncharted 2 | Uncharted 1 | Motorstorm | Motorstorm 2 | Guitar Hero III | Star Wars: The force Unleashed | TESIV: Oblivion | Fifa 08 | Fifa 09 | The Bourne Conspiracy | LittleBigPlanet | Mercenaries 2 | R&C: ToD | R&C: QfB | LotR: Conquest | Full Auto: Battlelines | Spyro: Dawn of the Dragon | CoD4 | Prince of Persia | Lost: Via Domus | The Orange Box | Borderlands | WET | TNA iMPACT! | Overlord II | Brütal Legend | Fracture |Killzone 2| Stormrise | LEGO Indiana Jones: TOA | Army of Two | PURE | the Chronnicles of Riddick: AoDA | Enemy Territory: Quake Wars | 007: Quantum of Solace | Shellshock 2: Blood Trails | Eat Lead: TROMH | Alone in the Dark: Inferno | G.I.Joe: The rise of Cobra | Beowulf: The Game
PSN Games: Toy Story 2: the game (PS1)| The Punisher: No Mercy (PS3)| Kick-Ass: The video game