Oprettet: 27 september 2008 - 21:08:31 Indlæg: 186
Inden jeg starte vil jeg sige at coolshop er en fantastisk side til at købe PS3 spil på. Og har altid været min nummer 1 side til at købe spil på. Især efter nogle problemer hos shopto
Det sagt, så skal man absolut ikke lave Preorders hos dem. Jeg havde preorder på både GoW3 og Heavy Rain og begge spil faldt 20-50 kr lige inden release... Dette er også ok, men jeg skulle stadig betale prisen som da jeg forudbestilte... Ellers skulle jeg annullere ordren og lave en ny en for så at få til ny pris men også lande bag i køen af alle som har bestilt inden mig.
Så mit råd Bestil først et nyt spil 2 dage inden release hos coolshop for at få den rigtige pris =D
Hvis du er utilfreds, kan du jo annullere ordren og stille dig op i køen, som vi andre, der ikke har forudbestilt, må gøre PSN - Kimmer-Limmer PS3 Slimline 120gb Samsung LCD 40" 1080p Spil: MotorStorm Pacific Rift, Guitar Hero III, Heavenly Sword, Gran Turismo 5 Prologue, Grand Theft Auto IV, Buzz!: Quiz TV, Little Big Planet, SingStar ABBA, EyePet, Mini Ninjas