Jeg har lige udskiftet min PS3 60gb med en ny slimline.
Jeg får i SingStar en besked om, at jeg kun kan benytte sangene på ét aktiveret system.
Spørgsmålet er så, hvordan jeg de-aktiverer det gamle system? PSN - Kimmer-Limmer PS3 Slimline 120gb Samsung LCD 40" 1080p Spil: MotorStorm Pacific Rift, Guitar Hero III, Heavenly Sword, Gran Turismo 5 Prologue, Grand Theft Auto IV, Buzz!: Quiz TV, Little Big Planet, SingStar ABBA, EyePet, Mini Ninjas
Jeg har nu deaktiveret det gamle system, men det har desværre ikke hjulpet på SingStar-problemet... Jeg har googlet problemet og fundet ud af, at man skal kontakte hotlinen og få dem til at trylle, men det kan tage sin tid - Det har jeg så gjort nu... og ellers må jeg prøve at se, om det hjælper at holde fingrene fra den gamle PS3 i 24 timer
... og ja, jeg skal af med den gamle PS3 - Jeg er bare træt af at høre på blæseren, især når jeg ser film.
[ Redigeret 03 marts 2010 - 20:23:09 ] PSN - Kimmer-Limmer PS3 Slimline 120gb Samsung LCD 40" 1080p Spil: MotorStorm Pacific Rift, Guitar Hero III, Heavenly Sword, Gran Turismo 5 Prologue, Grand Theft Auto IV, Buzz!: Quiz TV, Little Big Planet, SingStar ABBA, EyePet, Mini Ninjas
havde samme problem, og fik hjælp herinde. Du skal skrive til sony danmark og sæt dem ind i sagen så lukker de op for sangene i løbet af 14 dage. Der er en tråd herinde et sted hvor du kan læse lidt mere, du skal oplyse dit bruger navn til sony, men ikke andet.
Ja, det er rigtigt, at jeg åbenbart skal vente nogle dage/uger. Jeg har fået følgende svar fra Nordisk Film Hotline, som jeg skrev en mail til:
"Tack för ditt mail, vi kommer att skicka ditt ärende vidare till Sony Computer Entertainment (SCEE). DE kommer att låsa upp dina SingStar låtar igen så att du kan ladda det igen utan några problem. Detta kommer att ta mellan 7-14 dagar, allt beroende på vilken årstid vi befinner oss i. För tillfället ligger svarstiden från SCEE på 10 dagar." PSN - Kimmer-Limmer PS3 Slimline 120gb Samsung LCD 40" 1080p Spil: MotorStorm Pacific Rift, Guitar Hero III, Heavenly Sword, Gran Turismo 5 Prologue, Grand Theft Auto IV, Buzz!: Quiz TV, Little Big Planet, SingStar ABBA, EyePet, Mini Ninjas