Vis i ikke kender lockerz.com så vil jeg skrive lidt om det her, vis i ville ind på siden skal i skrive en pm eller en email til -email- med jeres email også ville i få en invitation til siden.
Men her er hvad lockerz.com er:
*Det er en hjemmeside hvor du tjener points ved at se video'er også når du f.eks. har 1000 points så kan du få nogle ting du kan få gavekort til amazon, eller få 150$ til din paypal account... Der er også andre ting du kan få
Men vis i ville kigge på den så send mig en pm, eller skriv en email til -email- med jeres email, så vil i modtage en invitation... PS: Det koster ikke nogle kr. at være der inde eller blive medlem, det eneste det koster er at du har lidt tid til at komme ind og se nogle video'er på omkring 2 min.
Næh, det virker jo lidt som inde på Pointshop.dk. Jeg ved også der er mange andre af sådanne sider, så det er sikkert noget reklamefilm, man får smidt i hovedet? du må forresten gerne sende mig en invitation, så jeg kan kigge lidt på det -email- Billede: http://card.mmos.com/psn/profile/an/d/Anders-_-/card5.png