Har et problem med at min PS3's blæser begynder at larme ret meget efter et stykke tid når jeg gamer, og det er ret irriterende .. Nogle gange går der måske 20 min mens der andre gange kan gå længere tid før det sker .. Hvad kan det skyldes? Jeg vil da selv mene at den står meget frit - den står helt alene på en hylde på mit tv-bord, og den kan sagtens få luft og sådan.
Hvorfor gør den det, er der andre der har problemer med det, og kan man gøre noget ved problemet? Vil helst undgå at få den sendt ind, da jeg ikke vil miste alle mine savegames osv.
Jeg har lige skiftet min gamle 60gb-model ud med en Slimline-model, fordi jeg var træt af at høre på larmen fra blæseren... Slimlinen er næsten helt stille - også efter at have spillet i flere timer PSN - Kimmer-Limmer PS3 Slimline 120gb Samsung LCD 40" 1080p Spil: MotorStorm Pacific Rift, Guitar Hero III, Heavenly Sword, Gran Turismo 5 Prologue, Grand Theft Auto IV, Buzz!: Quiz TV, Little Big Planet, SingStar ABBA, EyePet, Mini Ninjas
Ja det er helt vildt. efter jeg har fået nyt tv, og ny forstærker der begge er helt lydløse kan jeg virkelig høre blæse tubinen i ps3en. Ikke så meget at gøre - skru op for lyden. Billede: http://pfcdn.net/site/trophy_widget/psn/hma.png
Måske.. Det komme an på hvilke spil du har for nogle savegames er kopisikrede så dem kan man hverken lave backup af eller kopiere over på en ny ps3.. Det er blandt andet Need for Speed serien og Assassin's Creed 2 Billede: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Listepik84.png
Hvad får dig til at tro, at der er noget galt med din PS3? - Det er vel naturligt, at blæseren kører for fuld damp, når man har spillet i et stykke tid? ... Du kan kopiere dine savegames, fotos og musik ned på en usb-nøgle ved at trykke på trekanten - Det er ganske let PSN - Kimmer-Limmer PS3 Slimline 120gb Samsung LCD 40" 1080p Spil: MotorStorm Pacific Rift, Guitar Hero III, Heavenly Sword, Gran Turismo 5 Prologue, Grand Theft Auto IV, Buzz!: Quiz TV, Little Big Planet, SingStar ABBA, EyePet, Mini Ninjas